در دنيای امروز، ضرورت داشتن يك سايت برای هر شغل و حرفه ای، برای افراد جامعه يك امر جا افتاده به حساب می آيد و اكثريت افراد بودن در شبكه ی اينترنت را يك امتياز بزرگ می دانند. با توجه به اين كه جمعيت اينترنتی ايران از مرز 36 ميليون نفر گذشته است يعنی نزديك به نيمی از جمعيت كل كشور از اينترت استفاده می كنند پس نمی توان از چنين جمعيت بزرگی در امر تبليغات چشم پوشی كرد.

 

بنابراين برای پزشكانی كه می خواهند به معرفی خود بپردازند و تخصص، مهارت و سوابق كاری خود را اطلاع رسانی نمايند داشتن يك سايت ضروری است. پزشكان با طراحي سايت پزشكي می توانند سوابق معالجات خود را به صورت گرافيكی و با استفاده از تصاوير واقعی به بيماران نشان دهند و از اين طريق اطمينان بيمار رانسبت به كار خود جلب نمايند. علاوه براين هدف از طراحي سايت پزشكي را مي توان پاسخگويی به يكسری از سوالات اوليه بيماران دانست و با دراختيار قرار دادن آخرين دستاوردهای پزشكی، افراد را در جريان قرار داد.

 

هر سايت پزشكي می تواند خدماتی از جمله موارد زير را به بازديدكنندگان خود ارائه دهد:

  • معرفی پزشک
  • مقالات
  • سوالات رايج پزشكی
  • تعيين وقت قبلی به صورت آنلاين
  • اخبار پزشکی روز
  • تماس با پزشک